niedziela, 18 września 2016

Och, jak blog zarósł kurzem...

Ale już go odkurzam, bo w mym ulubionym lumpku, po czasie posuchy, nastąpił wysyp cudowności. Mam tych cudów już kilka, jutro idę łowić dalsze- o ile jeszcze będą. I tu jak zwykle walę głową w ścianę i pytam się-czemu jestem taka głupia... Przecież wiadomo, że będę chciała wszystkie lalki, ale nie, muszę kupować codziennie po jedne, dwie,a potem pluję sobie w brodę, że wykupili. Jutro biorę WSZYSTKO co zostało.

Mało tego od jutra pokazuję co złowiłam.
A dziś na początek- żeby nie było tak łyso bez zdjęć- stara Baśka Superstar, która już wybyła, bo mi się nie podobała




Dziękuję Ince za miłe komentarze ( dzisiaj je dopiero zobaczyłam.. ech..) i za odwiedziny w moim skromnym zakątku.

2 komentarze:

  1. po odszczurkowani będzie bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja dziś właśnie zaglądam :)))
    proszę bardzo i na zdrowie :)))

    OdpowiedzUsuń